Wednesday, December 11, 2013

cara mudah untuk pecahkan lemak @ shaklee





Lagi akak nak story about produk supplement Shaklee. Ada sapa2 yang bercadang nak pecahkan lemak dalam badan tak? Kalau ada, ni akak cadangkan makan dua jenis produk Shaklee ni, Lecithin dan Alfalfa Complex. Kedua2nya adalah untuk memecahkan lemak disamping ada lagi benefit lain, In Shaa Allah.

Dengan modal yang dalam lingkungan RM100 untuk membeli kedua2 produk ni, sangat berbaloi untuk kita laburkan demi usaha kita menjaga kesihatan diri. Kalau kita sanggup laburkan duit untuk beli baju, rokok dan sebagainya untuk memenuhi kehendak diri kita, apa salahnya laburkan sedikit setiap bulan untuk kesihatan diri.


Left : Lecithin      Right : Alfalfa Complex


Seharusnya dalam sehari kita kena makan enam biji Lecithin dan sepuluh biji Alfalfa tapi you olls boleh kurangkan kuantiti ikut kesesuaian pada permulaannya. Untuk makan Alfalfa tu, kalau tak sanggup nak telan sebijik gitu, boleh rendamkan dalam air dan jadikan ia minuman herba. Amalkan setiap hari.

Selain daripada pecahkan lemak dalam badan, untuk mereka yang ada mengalami sendi2 sakit, boleh juga mengamalkan makan Alfalfa ni. 

Untuk tempahan belian, boleh la emel atau tinggalkan catatan di ruang komen =)).

No comments:

Post a Comment

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...