Tuesday, April 17, 2012

bukan nak story about rajesh khanna

April sangat special pada anak kecik dan abah akak sebab derang punya birthday jatuh dalam bulan April. Juga special pada Ariya, anak comel yang dah bertahun membesar di Malaysia. Ariya sebenarnya anak tunggal kepada kawan SRK yang tinggal berhampiran dengan kami. Budak ni comel dan mudah mesra dengan orang. Akak suka.

Ariya sekarang ni bersekolah di salah satu sekolah antarabangsa di Damansara. Petah berbahasa Bangladesh ..hehe...of course la sebab parent dia datang dari Bangladesh. Tapi pandai juga speaking English. So inilah masalahnya bila anak kecik akak bertemu dengan Ariya. Communication problem, macam ayam bercakap dengan itik :)

Well, Ariya's gorgeous father mengingatkan akak pada aktor Bollywood tahun 60an, Rajesh Khanna. Derang ni walaupun asal pure Bangladesh tapi miliki skin color yang agak cerah.


Pic : Rajesh Khanna
Recently kami mendapat jemputan ke majlis harilahir Ariya yang ke-6. Majlis sempoi ni buat kat ofis ayah Ariya. Lebih mudah dengan derang ni sebab derang ni pun Muslim. Jadi, majlis harilahirnya pun ada doa selamat tapi unfortunately derang berdoa dalam bahasa Bangladesh. So akak dan SRK duk diam-diam aje.


Pic : Ariya & my doter..

Hepi belated birthday, Ariya.




8 comments:

  1. Alahai intan... tak dapat tengok muka sebab ada butterfly pulak ye...:)

    ReplyDelete
  2. Salam Intan,

    Hepi birthday untuk Ariya.

    ReplyDelete
  3. kurusnye your doter tuuu.. ehhhee

    ReplyDelete
  4. akak...
    i rasa kena bagi zentel la kat nani...
    entah2 dah berketurunan...tu yang nani kurus...
    sian dia...
    hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No worries, as long dia sihat walafiat. Dia makan byk tau tp gitu la juga badannya. btw, otak dia memang BESAR, akak bangga dgn budak kecik ni.

      Delete

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...