Wednesday, December 17, 2014

zip design woman boot


As before, akak masih aktif dengan online shopping, easier dan cheaper. Tapi kena pandai pilih, jangan sampai terbeli yang tak elok. 

Zalora dan beberapa syarikat lain pun ada buat "online fever" on 12.12.14, tarikh keramat untuk peminat online shopping. Akak pun ada juga survey a few items yang akak rasa interested nak beli tapi at last, akak ended with nile.com.my. Niat nak beli baju kurung dan handbag kat Zalora tak jadi kenyataan...

Well, ni la latest item yang akak beli di nile.com.my. Order petang, on next morning dah terima barang. Belek punya belek, yang ni akak berkenan. 







Akak dah lama usha nak beli boot tapi SRK macam tak approved tapi keinginan nak beli tu tak pernah padam begitu saja. Nak pulak sebab akak beli dengan duit sendiri, SRK nak kata apa kan =). Tengok kat kedai,  macam agak mahal harganya...so asyik tangguh sebab macam sayang nak keluar duit beli boot. Tapi impak online shopping ni ialah kita tak terasa sangat keluarkan duit sebab boleh terus guna debit card atau credit card. Padahal sama je jumlah duit yang keluar.





Ada kaler merah dan hitam, akak memang prefer hitam sebab senang nak match dengan baju dan seluar. Sebelum beli, kena betul2 confirm saiz boot ni. Just tengok kat saiz2 yang dipaparkan tu dan klik je. Akak pakai saiz 37 atau 6. Bila boot ni sampai, terkejut juga sebab nampak macam kecik je tapi bila pakai, memang ngam2 soi dengan kaki akak. Yes!!!

Yang kaler merah tu quite nice tapi macam susah nak match dengan kaler lain. Boot jenis ni ada zip kat dua2 belah so that kita tak susah nak pakai, just buka zip. 





Budak lelaki yang hantar boot ni pun very friendly, siap borak2 dengan dia. So, this time akak bagi pujian kat nile sebab bagi akak servis yang effiecient. Harap2 boot ni tahan lama untuk akak pakai. 

Harga untuk boot jenis ni tak mahal pun, tak sampai RM60.00. Berbaloi kot sebab nile dah buat pengurangan harga. Kita just order kat web dia, the next day barang pun sampai. Tak perlu nak bersesak-sesak untuk ke kedai, hanya kerana sepasang boot. Jimat masa dan jimat kos.

No comments:

Post a Comment

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...