Monday, January 9, 2012

Happy New Year : better late than never

Sumber : Google


Lama tak menulis, me agak busy dengan hal-hal peribadi dan kerja yang tak abih2. Alhamdullillah me meninggalkan tahun 2011 dengan 1001 satu kenangan yang tak mungkin me ulang kembali tapi me hanya mampu menyimpannya dalam kotak fikiran me aje. Setiap patah perkataan me dan setiap perbuatan me memang tak mungkin me tarik semula.

2 hari sebelum new year orang putih, me celebrated beday me yang ke... :). Biasanya time tu memang takde orang nak peduli beday me sebab orang sibuk nak sambut new year, sibuk nak shopping barang2 sekolah anak dan me pun memang sibuk juga dengan perihal anak2 me.

Lega dan tak percaya rasanya tahun ni anak dara me dah melangkah ke tingkatan 2 dan adiknya maintain kecik molek dah naik darjah 4. Takde kata2 lain yang mampu me ucapkan selain syukur yang teramat sangat terhadap Allah SWT kerana memberi ruang kepada me dan anak2 serta suami untuk teruskan kehidupan kami yang serba sederhana ini.

Dan hari ni me keluar dari rumah jam 6.50am dengan harapan tidak berdepan sangat dengan kesesakan lalulintas tapi biasa la kan...KL ni. Tepat jam 8.15am baru me mengetik punch card. KL pasti bergelut dengan sesak, lebih2 lagi hari ni adalah hari yang penting pada suasana politik negara.

Keputusan mahkamah dah pun keluar. DSAI bebas.

Dan me mujurnya bawa bekal nasi lemak pagi ni ke ofis. Tapi bukan me yang masak, huby me yang sanggup bangun awal2 pagi untuk masak nasi lemak. Actually untuk his great and cute daughter yang mula bersekolah pagi pada tahun ni. Me tumpang makan je :)

iphone yang hilang

Kelmarin dapat kawan2 baru dari Jepun. One of them is an English teacher in Singapore and married to Singaporean. The other one (...