Friday, April 15, 2016

laksa artwood







Salam Jumaat yang penuh barokah, semoga kita semua sentiasa dilindungiNya dan dijauhkan daripada perkara-perkara yang mungkar. Alhamdullillah kita masih dipanjangkan umur untuk menumpang di bumi yang sementara ini.

Bos dah masuk ofis, time to do presentation selepas bertungkus-lumus berbincang dan menyediakan plan untuk online business. It's good bila kita buat group discussion sebab masing2 ada kepakaran sendiri. So, macam2 idea yang baik dan mengarut masuk dalam plan =). Terpaksa recall teori-teori marketing dan production yang pernah masuk dalam kepala ni dulu. Kalau orang2 muda tak apa la sebab still fresh dalam mind apa yang derang belajar dulu.

Sepanjang minggu ni pendek kata memang asyik buat group discussion and of coz makan2 free. Murah rezeki, alhamdullillah. Well, hari ni pun makan free lagi, makan laksa yang tempah kat Artwood. Nak tau lanjut pasal Artwood, boleh baca kat sini Tapi malangnya lupa nak snap gambo laksa dia.

Marbeles la jugek laksa dia sebab guna ikan banyak...cuma agak pedas.

Match dengan air nescafe, my favourite all the time, sejak zaman anak dara lagi dan air teh o.

Realitinya, of coz lemak2 akak dah bertambah sekarang ni since dah masuk 10 hari akak tak buat workout kat gym. Kalau nak buat workout, pukul 5.30pm tu mesti dah terpacak kat gym, baru la sempat nak exercise sampai pukul 6.30pm ++.

Try to make it, next week. Doakan ye ;)

No comments:

Post a Comment

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...