Monday, April 2, 2012

dinner...again at Teh Tarik Place


Dua tiga hari ni banyak jumpa driver2 yang tak berapa nak berhemah di jalanraya. Potong Q ikut suka hati, tak bagi driver2 lain yang nak masuk simpang, signal kanan tapi masuk ke kiri dsbnya. Pening jap dibuatnya. Kesesakan lalulintas di Karak Highway pulak lebih teruk daripada biasa. Lewat petang semalam ambik masa dua jam driving dari tol Bentong ke Ampang. 

Sampai rumah dah letih, takde mood nak memasak dah. Tambah pulak ice box memang dah lama kosong. SRK cadang kami dinner aje kat kedai. Wah...terus setuju :)



Terus aje parked kat IOI Mall, berebut dengan orang ramai yang nak naik lif ke level 3 untuk menonton wayang tapi kami ke sebelah panggung wayang. And this is not the first time makan kat sini, dah ada cerita sebelum ni.



Inilah menu untuk dinner malam tadi. Suka makan ayam perciknya yang memang match dengan telur masin. Ada keropok dan sambal lagi. Complete. SRK pun makan nasi kerabu.



Ini pulak menu anak kecik. Laksa kat situ memang lain sikit sebab dia bubuh ikan seekor dalam kuah laksa bagi setiap mangkuk. Kira jangan terkejut la bila nampak ikan yang beso gitu. Itulah kelainannya kan.

Had fun at Teh Tarik Place.




ps: foto kredit to dia. 






2 comments:

  1. Kakak rasa kalau dah keletihan sama-sama faham dan makan di luar lebih praktikal...

    ReplyDelete

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...