Wednesday, July 24, 2013

shopping @ zalora


Raya dah nak dekat you olls, mesti ada yang dah mula membeli-belah persiapan raya. Bagi akak sendiri, sambutan raya hanya secara sederhana aje. 

Walaubagaimanapun, kalau you olls malas nak bersesak-sesak kat shopping mall atau mana2 tempat shopping, pilihan shopping online ada banyak. Salah satunya you olls boleh shopping kat Zalora. Rasanya akak dah membeli-belah sebanyak lima produk kat Zalora  dan alhamdullillah semuanya memuaskan. Paling akak suka ialah beli kasut! Banyak wedges yang akak minat ada kat Zalora.


Dapatkan produk pilihan di Zalora dengan diskaun sebanyak 15% apabila anda memasukkan kod

ZBAP0TU

semasa membuat pembelian...


Sekarang ni Zalora ada buat promotion untuk produk2 tertentu, khas sempena Hari Raya Aidilfitri. Even Lisa Surihani pun dah merged dengan Jovian untuk hasilkan baju2 raya dan boleh didapati di Zalora. You olls boleh melawat website Zalora kat sini

Maybe ada yang cakap baju2 dan kasut2 yang jual kat Zalora ni tak match dengan selera masing2, tak minat cutting baju dia ke....tapi actually you olls boleh buat pilihan. Kalau tengok sekali lalu memang macam tak jumpa dengan kehendak hati tapi cuba tengok one by one, take your time....In Sha Allah ada yang berkenan =)).

Apa2pun akak masih menerjah ke Jalan TAR untuk mencari tudung atau jubah. 



No comments:

Post a Comment

jejak orang suka makan, suka baca dan suka tulis...terima kasih daun keladi...jangan serik datang lagi...